Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Περί ΣυμβουλώνΕ

Σε ένα σεμινάριο διδακτικής της Ιταλικής Σχολής Αθηνών, σκάει μύτη ο (έχω φάει δέκα λεπτά να σκεφτώ τη λέξη που περιγράφει πώς λένε αυτόν που δίνει ένα σεμινάριο γαμώ τα πάντα -_- )... Σκάει μύτη ο -ας τον πούμε τώρα καθηγητή για να μη σπάσω το λάπτοπ -.... Σκάει μύτη λοιπόν ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ, τον θυμήθηκα γαμώ το φελέκι, φορώντας ένα λαδί σακάκι το οποίο είχε μια τρύπα κάτω από τη δεξιά τσέπη. Ξεκινώντας το σεμινάριο μάς λέει, λοιπόν, πως το σακάκι του έχει μια τρύπα. Και μας τη δείχνει. Την είχαμε δει ήδη, αλλά αλλού θέλω να καταλήξω. Μας λέει πως καθοδόν προς το μάθημα μπορεί να σου συμβούν χίλια δύο. Να πατήσει αυτοκίνητο λακούβα και να σε λούσει στη λάσπη (τσεκ), να καθίσεις σε παγκάκι με καρφί και να σου σκιστεί το παντελόνι την ώρα που σηκώνεσαι (τσεκ). Ή ακόμα και την ώρα του μαθήματος: να σου ανοίξουν τρία κουμπιά από το πουκάμισο και να γίνει η αίθουσα με οκτώ παιδάκια 9-12 ετών λάιβ στριπ σόου εν αγνοία σου (τσεκ). Εσύ τώρα, ως διδάσκων, ως ο αρχηγός της ομάδας, πρέπει να πετάξεις στα μούτρα των άλλων το ατυχές περιστατικό - όποιο κι αν είναι αυτό - (είπε, αγνοώντας ίσως την περίπτωση του δικού μου πουκαμισου), γιατί αν το πάρει πρέφα ένας, θα το πει σε άλλον, θα χαχανίζουν και θα χαθεί η μπάλα, μαζί με τη συγκέντρωσή τους. 

Σοφή η συμβουλή του. Και η πρακτική της εφαρμογή δεν περιορίζεται σε τάξεις ή ιδιαίτερα. Αν πρώτος διακωμωδείς τα ντεφό σου, (εδώ θα ήθελα να γράψω "ντεφά" για να αποδείξω την άγνοιά μου περί της Γαλλικής ως παράδειγμα, αλλά μόνη μου θα γελούσα, δε θα το πιάνατε, είμαι σίγουρη) αφαιρείς από τον άλλον πολεμοφόδια. Έχεις σπασμένο δόντι; Πες πρώτος: "Καλά είδες πώς είμαι; Σαν ξεδοντιάρα μάγισσα". Σου σκίστηκε το παντελόνι στο προαναφερθέν καρφί; Πες: "Τι συμφορά με βρήκε, ευτυχώς έχω κάνει αντιετανικό. Να εμβολιάζεστε, παιδιά μου. Μην ακούτε τους χιπστεράδες γονείς σας"! Σου άνοιξαν τρία κουμπιά από το πουκάμισο; Σκάψε λάκκο για την Κίνα -_- Άσε, μην το συζητήσουμε. 

Μπότομ λάιν, που λένε και στο χωριό μου, πέτα το ελάττωμά σου στη μούρη του απέναντι και δε θα έχει πολεμοφόδια να σε μειώσει. Το 'χεις κάνει πρώτος μόνος σου. ΜΠΟΥΓΙΑ, μαδεφάκα. ΜΠΟΥΓΙΑ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: